Ziarul de Sibiu, septembrie 2008 (Anul 6, nr. 591-592)

2008-09-08 / nr. 591

Director fondator: Aurelian GRAMAT*.8 - 14 septembrie 2008 ANUL V, NR. 591 pagin 1,50 LEI (15.000 lei vechi) www.ziaruldesibiu.ro A fost un adevărat artizan al informațiilor americane în domeniul comunicațiilor. In 1917 a condus primul curs pentru formarea a 80 de decriptori ai armatei. După Primul Război Mondial a înființat și condus Serviciul de Informații și Transmisiuni care se ocupa de decodificarea comunicațiilor interceptate de armata americană. In plin "Război Rece" serviciul pe care-l conducea a fost inclus în cadrul Agenției Naționale de Securitate (NSA). pag. 5 Săptămânalul județului Sibiu Sculptură dăruită Sibiului Dr. Roland Phleps a dăruit o sculptură metalică orașului natal, Sibiu, moment marcat printro ceremonie de dezvelire la care a participat primarul Sibiului, Klaus Iohannis. Acest cadou este menit a fi un semn al strânsei sale legături cu orașul natal - Sibiul - și totodată un semn de mulțumire pentru acesta. Dr. Phleps a părăsit Sibiul acum 50 de ani când s-a mutat în orașul Freiburg. Mircea Tiberian deschide Jazz and More Viața văzută prin obiectivul foto Un român în departamentul de Stat Jakab Tibor se numără printre cei mai valoroși 25 de artiști fotografi de pe glob, cu 58 de premii internaționale, printre care cinci medalii de aur și peste 1.500 de articole ilustrate în diferite ziare și reviste din țară și străinătate. Cu toate că are diplomă de inginer, Jakab Tibor este pasionat de fotografie de peste 25 de ani. Recenta expoziție "Naked Beauty", pe care a prezentat-o cu ocazia celei de-a șasea ediții a festivalului Simfest a reușit să stârnească reacții diferite în rândul publicului. _ _ în curs de auditare BRAT