Agenda, ianuarie-martie 1997 (Anul 8, nr. 1-13)

1997-01-04 / nr. 1

«ywirf« \ săptămânal de informații și divertisment ANUL VIII * \ TIMIȘOARA Apare sâmbăta 4 ianuarie 1997 mgvauiUt + Miksa Mimmaemzin + uahvttelniv-52 de pagini TIRAJ: 97 000 ex. Plouă cu milioane Tarife percepute pe drumurile județene „Agenda“ pagina 3 Prețuri majorate de la 1 ianuarie 1997 „Agenda“ pagina 4 Concert festiv „Agenda“ pagina 7 Luxul călătoriei cu taximetrul „Agenda“ pagina 13 Reunirea lotului național de box juniori „Agenda“ pagina 18 „Agenda magazin“ pagina 23 a A Investirea dt funcție a noului prefect și a subprefectului județului Timiș Comisia administrativă a județului Timiș, convocată duminică, 29 decembrie, ora 18, la Prefectura județului Timiș, a avut drept scop eliberarea din funcție a prefectului și subprefectului de Timiș și numirea noilor conducători ai Prefecturii, în baza hotărârilor de Guvern, noul prefect al județului Timiș este domnul Dumitru Ganț, iar noul subprefect, domnul Constantin Ostaficiuc Noua conducere a Prefecturii Timiș și-a preluat atribuțiile începând din data de 30 decembrie 1996, urmând ca în perioada următoare să fie desemnat și directorul general al acestei instituții. DUMITRU GANȚ S-a născut în comuna Șoimi (jud. Bihor), în 15 februarie 1940. A absolvit Facultatea de Drept din Cluj, după care a lucrat ca jurisconsult la Sfatul Raional Deta, apoi procuror la Reșița și Deta între anii 1966 și 1984 a fost judecător la Tribunalul Militar Timișoara, ocupând și funcția de vicepreședinte al acestuia. în 1984 a trecut în rezervă, după care a lucrat ca avocat la birouri de avocatură din Deta și Timișoara. Este divorțat, are un fiu, profesor la Liceul „N. Lenau“ și o fiică, căsătorită, care trăiește la München. Este membru al Partidul Național Țărănesc Creștin și Democrat. CONSTANTIN OSTAFICIUC S-a născut în Brașov, în data de 12 septembrie 1954. A absolvit Facultatea de Automatizări și Calculatoare - secția calculatoare electronice - din cadrul Institutului Politehnic „Traian Vuia“ din Timișoara. După absolvire a lucrat la întreprinderea Mecanică din Zărnești, apoi la „Tehnometal“ din Timișoara, ca analist la oficiul de calcul. în ultima perioadă a fost vicepreședinte al „Federalcoop" Timiș. Este căsătorit și are o fiică în clasa a XI-a la Liceul „J.L. Calderon“ din Timișoara. Este membru al Partidului Democrat. LILIANA SCRIPCĂ Comandament județean de iarnă . Datorită evoluției fenomenelor meteorologice deosebite din această perioadă, la nivelul Prefecturii Timiș, începând din data de 30 decembrie s-a constituit Comandamentul județean de iarnă. Președintele acestui comandament este domnul prefect Dumitru Ganț, iar vicepreședinți, domnii Constantin Ostaficiuc, subprefect, Viorel Coifan, președintele Consiliului Județean Timiș și col. Dumitru Dăescu, șeful Inspectoratului Județean de Protecție Civilă (care este și șeful Secretariatului tehnic permanent). Membrii comandamentului sunt: primarul Timișoarei, directori ai unor regii autonome locale sau de interes național, reprezentanți ai Armatei, Poliției, precum și dirctori ai unor instituții care a u atribuții în cazuri de necesitate . Eventualele probleme deosebite apărute la nivelul julețului pot fi comunicate Preecturii, la numerele de telefon 19 36 67, 19 02 95, 19 31 30 i fax 19 31 32. L. SCRIPCĂ • Căldura și apa caldă De la R.A Termoficare „Calor“ am fost informați că până la 12 ianuarie, regia furnizează căldură și apă caldă în regim permanent. Modificări de program pot interveni, însă, în condițiile scăderii presiunii sau cantității de gaze naturale sub cota actuală. • Mersul trenurilor Ieri, trenurile care au sosit în Gara de Nord au înregistrat următoarele întârzieri: de la Constanța și București - între 35 și 110 minute, de la Iași - 20 de minute. Din Timișoara, toate trenurile pleacă potrivit graficului. De mâine, 5 ianuarie, își reiau mersul trenurile acc. 1693/ 1696 și 1695/1694, precum și trenurile de persoane 1643/1648, care circulă pe relația Timișoara - Reșița (Berzovia) și retur; de asemenea, acc. suplimentar 11767, pe distanța Timișoara - Iași și retur va circula și în zilele de 5 și 6 ianuarie. Drumurile Pe raza municipiului Timișoara a continuat acțiunea de descăpezire și de combatere a poleiului, R.A. „Drumuri municipale“ mobilizând în acest scop 12 utilaje și 22 muncitori, pe schimb; de asemenea, R.A „Salubritate“ a desfășurat pe traseele din partea de nord a orașului 13 utilaje, folosind peste o sută de tone de material antiderapant. Informații privind starea drumurilor județene se pot obține non stop de la tel. 22 4005, iar în legătură cu circulația pe drumurile naționale din zonă, de la tel. 19 06 11, program permanent. • Aeroportul Timișoara De iert, Aeroportul Internațional Timișoara a fost redeschis traficului aerian. Unica STARTOUR TRAVEL AGENCY Zburați cu DACAIR VENEȚIA din 16 decembrie luni - miercuri - vineri VARBIT TOUR TIMIȘOARA Str. Brediceanu nr.8 (Piața 700) telefon: 056 201467 ATENA luni și vineri BUC luni :urești ... sâmbătă Restricții pentru consumatorii de gaze naturale Vineri, 3 ianuarie, la Primăria municipiului Timișoara au fost convocați reprezentanții unor societăți comerciale mari consumatoare de energie. Urmare a faptului că datoria agenților economici afiliați Regionalei de Distribuție a Gazelor Naturale din Timișoara a atins cifra de 48 de miliarde de lei, distribuitorul de gaze din Târgu-Mureș a comunicat printr-un fax măsurile ce se vor lua în această situație. Astfel, se interzice punerea în funcțiune a agenților economici cu datorii mai mari de două luni și a celor care nu s-au încadrat în programul de asigurare cu gaze, comunicat pentru fiecare agent economic în parte. Pe plan local, o problemă va ridica S.C. „Bega Pam“ S.A., care va fi nevoită să-și concentreze întreaga activitate la secția de pe str. Gh. Lazăr, întrerupându-și totodată pentru o perioadă producția de biscuiți, napolitane și paste făinoase. DELIA FOLTEAN