Flacăra Iaşului, noiembrie 2007 (Anul 8, nr. 2157-2174)

2007-11-01 / nr. 2157

50 BANI ANUL VII, nr. 2157 12 PAGINI, JOI 1 NOIEMBRIE 2007 ISSN1584 - 5664 In România nu există încă o lege care să pedepsească animalele care chinuie animale Opriţi masacrul! • Imaginea unui animal lăsat pe marginea unui drum cu gâtul tăiat nu este, în România, opera unor regizori iresponsabili, ci o cumplită şi cotidiană realitate • lipsa unei legi care să sancţioneze abuzurile faţă de animale încurajează comportamente care frizează patologia psihică • de la începutul anului, de pe străzile din municipiul Iaşi au fost ridicate cel puţin 23 de cadavre de animale mari • toate au căzut victime ale cruzimii umane • ultimul caz s-a petrecut acum o săptămână, când un cal a fost lăsat înjunghiat pe marginea unui drum național la ieșirea din comuna Rușinoasa_______________________________ CUTIA CU Atenţiune, atenţiune, doamnelor, domnişoarelor şi domnilor, stimaţi pietoni şi participanţi la trafic! Rămâneţi liniştiţi la locurile 'mneavoastră, ÎN CASĂ!!! Nu vă părăsiţi apartamentele, vilele, boscheţii! E PERICOL!!! Prezidentul egzecutiv al lu'pedilă de Bahlui, ilustrul bărbat politic şi nu numai dom' profesor Costică Hemilton (alias Costică Sultan - n.b.) şi-a luat carnetul şi circulă pe străzile patriei! Nu e o glumă! Ei bine, acuma, dacă v-aţi aşezat liniştiţi pe fotoliile 'mneavoastră, la o distanţă respectabilă de pereţii spre pesterior - nu se ştie niciodată! - să vă zicem şi noutatea. Se făcea că ieri marimarii judeţului - iar aici nu ne referim la viţăprezidentul îmbălsămat al cejcului, dom' Lucică Potir, ci la secretarul Ivan Sorbina împreună cu alţi agarici şi băgători în seamă, s-au pornit înspre Hârlău, ca să taie nişte frunze la câini şi nişte panglici la oareşce chestii făcute pe fonfeţi europeni. Evident, fiind şi găozari prin preajmă, adică ceva rost de poze şi filme, n-avea cum să absenteze taman sinpaticul Costică Hemilton, ale cărui merite în atragerea fonfeţilor sunt incontextabile. Numai că, deşi editat prezidentul egzecutiv al corăbioarei băsexiene de pe Bahlui, Costică Hemilton s-a încăpăţânat să-şi demonstreze talentele şofereşti şi să vină la Hârlău cu maşina. Nu ştim sigur dacă până acolo a condus singur sau i-a adus-o cineva, da' la faţa locului panglicilor Costică Hemilton era la volan. Trecem acuma peste detaliul că bolidul cu pricina, dotat şi cu o frumoasă mămăligă în geam, era taman Loganul dat de Parlament, sinatorului Dănutz Mârlan, ăla cu IS 05 SEN, că lui nu-i trebuie. Numa' că întâmplarea face că, la un moment dat, Loganul hemiltonian blocase o alee, aşa că alte zece maşini, ale celorlalţi tartori din cejeu, trebuia să-l aştepte. Marea problemă e că că să elibereze uliţa, singura posibilitate era ca Loganul să dea cu spatele, nu mult, la vreo sută de metri, şi să se bage pe alt drumeag. Ei, ce credeţi că s-a întâmplat? Egzact, nimic! Fincă, vreo zece primite, Costică Hemilton s-a chinuit să nimerească marşarierul. Şi n-a nimerit! Aşa că a trebuit să vină altcineva să-i scoată Loganul din ruşine. Aşa ne gândeam şi noi: problema nu-i că nu merge cu spatele, ci că merge înainte! Răducu şi văru' cu telemea se-ntâlnesc englezeşte Ghicitoare: care proiect arestat pentru şpagă stătea de vorbă aseară, la şase jumate, în London Pudic, cu tartorul tembeliziunii cu telemea? Egzact: era vărsu, băcutia_cu_maimutze@yahoo.com Atenţie, Costică Hemilton pe şosele!